自己紹介

今回の記事をとにかく後に残せるような資料にしたい。

2014年8月13日水曜日

There is an error in the important contents have been reported over the 32 years of comfort women (so-called), Asahi Shimbun canceled the part of the article.

Article very important has been published in five days Asahi Shimbun morning edition August 2014.
2014年8月5日 朝日新聞朝刊に非常に重要な記事が掲載されました。


There is an error in the important contents have been reported over the 32 years of comfort women (so-called), Asahi Shimbun canceled the part of the article.
朝日新聞は32年間にわたり報道してきた(いわゆる)慰安婦の重要な内容に誤りがあり、記事の一部を取り消しました。


Asahi Shimbun has admitted that there is an error in the part of the article of comfort women (so-called).
朝日新聞は(いわゆる)慰安婦の記事の一部に誤りがあることを認めました。


But
しかし


Asahi Shimbun to the article in Japan, but through the attitude that it is not transmitted to the world.
朝日新聞は日本国内の記事にはするが、世界に向けて発信しない姿勢を貫いています。


I would like to keep a record of this content.
私はこの内容を記録に残したいと考えました。


I would like to tell the world this content.
私はこの内容を世界に伝えたいと思いました。


I think you'll mix is my subjectivity, but I want summarizes the facts as much as possible.
私の主観は混じるでしょうが、なるべく事実をまとめたいと思います。

1 件のコメント: